Benvinguda

Hola a tots i a totes! 🧡

El meu nom és Alba Gargallo Camarillas i soc estudiant del Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil (de 0 a 6 anys). Tinc vint-i-un anys, el meu aniversari és el 5 de febrer i estic a quart curs de carrera, a punt de finalitzar els meus estudis universitaris. M'agrada molt la muntanya, viatjar, la fotografia, la música i sobretot dibuixar a llapis.

En aquest Blog es mostren una sèrie de reflexions i anàlisis sobre el contingut de l'assignatura Tecnologies de la Informació i la Comunicació en Educació (MI1855). A més, en aquest lloc reflexiu tenen una gran importància les noves tecnologies vinculades al món de l'educació i els seus components. En cada entrada d'aquest racó educatiu també hi ha multimèdia, d'alta qualitat i amb la corresponent llicència de drets d'autor, vinculada a la temàtica tractada.

La finalitat d'aquest blog educatiu és aumentar els meus coneixements digitals per inculcar-los al món educatiu.

Espere que siga molt útil per tothom,

Alba 😊

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Disseny d'una activitat amb el Bee-Bot: pensament computacional i robòtica